تعمیر پاور سرور های پیشرفته و ریداندنس

تعمیر پاور سرور های پیشرفته و ریداندنس

تعمیر پاور سرور های پیشرفته و ریدندانس – تعمیر برد و قطعات الکترونیکی انواع پاور سرور های پیشرفته در دیجی برد صورت می گیرد.

بررسی اجمالی سرور های پیشرفته

سرور های پیشرفته ، یک نوع سرور آزمایشی است که ابتدا محتوای به روز شده را نمایش می دهد که طیف وسیعی از برنامه‌ ها و خدمات نظیر: سرویس‌ های پر سرعت حمل و نقل ، سرویس‌ های چند بازی  نسل جدید، اینترنت پر سرعت و اینترنت مرکز داده را ارائه می دهند.

سیستم سخت افزاری این سرور های پیشرفته  شامل : منابع تغذیه، سینی های فن، موتور های مسیر یابی، و تابلوهای کنترل سوئیچ. روتر MX960 16 واحد رک (U) ارتفاع دارد.

با توسعه علم و فناوری جامعه مدرن، سرورها روز به روز پیشرفته تر می شوند . با افزایش پردازنده در سرورهای امروزی (CPU، مانند پردازنده X 86) ظرفیت پردازش، قدرت پردازنده به طور مداوم افزایش می یابد،

سرور پیشرفته Fire Advance

سرور Fire Advance ، محل آزمایش تغییرات و بازنگری داده ها قبل از قرار گرفتن روی سرور اصلی می باشد.

معرفی سرور پیشرفته Juniper مدل MX960

در سرور پیشرفته Juniper مدل MX960 ، هر منبع تغذیه AC دارای یک سوئیچ ورودی می باشد. پاور این سرور توانی معادل ۲۸۰۰ وات و  حداکثر شدت جریان ورودی آن ۷۰ آمپر است.

در Mx960 ،  اگر ولتاژ ورودی منبع تغذیه از منفی ۳۷ تا منفی ۳۹  ولت کاهش پیدا کند پلت فرم مسیر یابی به صورت خودکار خاموش می شود اما مدار فعال باقی می ماند و وقتی که ولتاژ ورودی به منفی ۴۳ تا منفی ۴۴ رسید روتر به طور خودکار راه اندازی می شود و سیستم به حالت عادی باز می گردد.صفحه منبع تغذیه این سرور مجهز به سه LED است که وضعیت آن را نشان می دهد. دو LED به رابط Craft یا سخت افزار روتر مرتبط می شود و در صورت خرابی منبع تغذیه چراغ LED به رنگ قرمز در می آید.

 

بررسی سرور های پیشرفته Server redundancy

سرور های پیشرفته ریداندنس redundancy ، از دو یا چند سرور تشکیل می شوند که البته سرورهای اضافه تا زمانی که سرور اصلی دچار نقص فنی نشده باشد آف لاین باقی می مانند.در سرور های redundancy  احتمال از دست دادن داده ها و حملات سایبری بسیار کم است همچنین در مواقعی که ترافیک داده به صورت غیر عادی زیاد است از سرور اصلی پشتیبانی می کند که این امر عملکرد وب سایت را بهبود می بخشد.

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *